តើឪពុកម្តាយ អ្នកអប់រំ និងអ្នកជំនាញផ្នែកសុខភាពផ្លូវចិត្តអាចកាត់បន្ថយបញ្ហានេះយ៉ាងណាខ្លះ?
ក្នុងនាមជាឪពុកម្តាយ
និងអ្នកអប់រំសុទ្ធតែមិនចង់ឲ្យកុមារមានបញ្ហាទាំងនេះនោះទេ។
អ្វីដែលយើងអាចធ្វើបានដើម្បីការពារយុវជនរបស់យើងតាំងពីវ័យកុមារភាព
ដើម្បីទប់ស្កាត់បញ្ហានេះ ដើម្បីការពារបញ្ហាអារម្មណ៍ និងអាកប្បកិរិយា។
យើងអាចជួយពួកគេបានតាមរយៈបង្រៀនពួកគេពីជំនាញដោះស្រាយបញ្ហានៅក្នុងជីវិត។
ឧទាហរណ៍ បើសិនជាយើងបង្រៀនកុមារឲ្យចេះពីរបៀបគ្រប់គ្រងភាពតានតឹង
របៀបគ្រប់គ្រងប្រតិកម្មអារម្មណ៍
បង្កើនសមត្ថភាពក្នុងផ្ទង់ទៅលើរឿងមួយក្នុងពេលតែមួយ
និងបង្រៀនពួកគេឲ្យស្គាល់ពីបញ្ហាតានតឹងនៅក្នុងជីវិត
សួរថាតើកុមារអាចប្រឈមមុខនឹងបញ្ហាទាំងនេះបានទេ? លើសពីនេះទៅទៀត
បើសិនជាយើងអាចបង្រៀនពួកគេពីរបៀបពង្រឹងសមត្ថភាពអន្តរបុគ្គល
និងរៀនពីរបៀបគិតនិងធ្វើឲ្យមានតុល្យភាព។
ជំនាញ Dialectical behavior therapy
ជំនាញនេះបង្កើតឡើងដើម្បីជួយដល់យុវវ័យដែលពិបាកគ្រប់គ្រងអារម្មណ៍និងអាកប្បកិរិយា។ ហើយវាក៏មានប្រសិទ្ធិភាពនៅក្នុងសាលាផងដែរ ដែលយើងអាចបង្រៀនកុមារឲ្យចេះពីជំនាញទាំងនេះ។
ជំនាញទាំងនោះមានដូចជា៖
– ជំនាញនៃការមានសតិដឹង
– ជំនាញគ្រប់គ្រងភាពតានតឹង
– ជំនាញគ្រប់គ្រងអារម្មណ៍
– ជំនាញប្រសិទ្ធភាពនៃអន្តរបុគ្គល
– ជំនាញដំណើរឆ្ពោះទៅរកផ្លូវកណ្តាល
ដូច្នេះការដែលអនុញ្ញាតឲ្យកូនៗរបស់លោកអ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទ និងអុីនធើណែតច្រើនពេកអាចធ្វើឲ្យកុមារមានបញ្ហាជាច្រើនដូចដែលបានបង្ហាញនៅក្នុងអត្តបទនេះ។
ជំនាញ Dialectical behavior therapy
ជំនាញនេះបង្កើតឡើងដើម្បីជួយដល់យុវវ័យដែលពិបាកគ្រប់គ្រងអារម្មណ៍និងអាកប្បកិរិយា។ ហើយវាក៏មានប្រសិទ្ធិភាពនៅក្នុងសាលាផងដែរ ដែលយើងអាចបង្រៀនកុមារឲ្យចេះពីជំនាញទាំងនេះ។
ជំនាញទាំងនោះមានដូចជា៖
– ជំនាញនៃការមានសតិដឹង
– ជំនាញគ្រប់គ្រងភាពតានតឹង
– ជំនាញគ្រប់គ្រងអារម្មណ៍
– ជំនាញប្រសិទ្ធភាពនៃអន្តរបុគ្គល
– ជំនាញដំណើរឆ្ពោះទៅរកផ្លូវកណ្តាល
ដូច្នេះការដែលអនុញ្ញាតឲ្យកូនៗរបស់លោកអ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទ និងអុីនធើណែតច្រើនពេកអាចធ្វើឲ្យកុមារមានបញ្ហាជាច្រើនដូចដែលបានបង្ហាញនៅក្នុងអត្តបទនេះ។
No comments:
Post a Comment